Z Zozote11 New Member Dec 11, 2018 #1 Ok pain is back after 4 months pain free. Si i'm back avail and i know that i'm a winner. Douleur tes jours sont comptés. Je sais ce que tu es tu ne trompes personne et surtout pas moi. bientôt tu partiras pour toujours
Ok pain is back after 4 months pain free. Si i'm back avail and i know that i'm a winner. Douleur tes jours sont comptés. Je sais ce que tu es tu ne trompes personne et surtout pas moi. bientôt tu partiras pour toujours
Andy Bayliss TMS Coach & Beloved Grand Eagle Dec 11, 2018 #2 Hi Zozote11, Yes you are a winner, because you know this is mind-body. Your symptom relief proves it. I am happy you're moving forward to engage TMS work again!! Andy B
Hi Zozote11, Yes you are a winner, because you know this is mind-body. Your symptom relief proves it. I am happy you're moving forward to engage TMS work again!! Andy B
Nissou New Member Dec 13, 2018 #3 Zozote, You did it once, you can do it for good now. La douleur partira pour toujours, vous avez deja une preuve que ca marche
Zozote, You did it once, you can do it for good now. La douleur partira pour toujours, vous avez deja une preuve que ca marche